15/12-15


Jag lever i en stressbubbla just nu. Det är jobb, vetskapen om att alla vänner dyker upp nästa vecka (måste storstäda vårt bombnedslag till hem), att julen står på glänt (alla klappar är inte köpta) och alla måsten inför vår resa till Prag. Hjärnan hänger inte med. Jag håller även på att lära in mig på ett nytt jobb, så då är det extra rörigt. Men i all denna röra, är det ändå bra. Det hinns med en hel del roligheter också. Som ikväll, då var vi till mormor hela familjen och firade hennes sambo som blev 70 år igår, och sen hängde med mamma hem och mös där en stund. Och som igår, när jag och Linn lunchade och fikade i flera timmar. Det är ett vardagspussel, men som ändå går ihop i slutändan. 

Nu ska jag krypa till kojs. Jag börjar inte förrän tre i morgon, så det blir sovmorgon. Jag önskar att jag vore en pigg och glad tjej på morgonen, men jag är ingen morgonmänniska, tyvärr. Att gå upp vid sextiden är inget för mig, egentligen, men ändå ett måste ibland. God natt med er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0