11/12-15


Vilken fin fredag hörrni! Började dagen med ett dagspass på jobbet, sedan hämtade jag upp syrran för att dra med henne på mys hemma hos mig. Oscar är iväg på julbord ikväll, så då passade jag och Linnea på att göra hemmagjord pizza (det kan ha varit den godaste pizza jag fått till), samt se oräkneliga antal avsnitt av American horror story. Hur gött som helst! Vid tiotiden körde jag hem henne. I väntan på att hämta pojkarna som är iväg och festar ikväll, fick jag ett städryck och röjde undan en hel del. Störst chans att jag får en energiboost, är på natten, nattuggla som man är. Nu tror jag dock att jag ska vila ögonen en sväng, innan jag åker och plockar upp dem. Ahh, härligt med helg, kära ni!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0