Kräftskiva

 
Hej på er! Vilka bra dagar som har passerat. I fredags när jag slutat på kvällen, tog jag och Oscar vårt pick och pack och for till hans familjs sommarstuga för att övernatta där. Riktig mysig liten stuga! Utan både el och vatten, precis som vår sommarstuga. En idyll man flyr till när man vill komma bort från mobiler, datorer, osv. Jag var dock tvungen att kila iväg rätt tidigt dagen efter, då jag skulle göra ett kortispass på jobbet.
 
Efter jobb, handlibg och några ärenden, bar det igår åter hemåt. På kvällskvisten anordnade vi kräftskiva här hemma. Vi var mer eller mindre familjen (iaf de som på ett eller annat vis tillhör vår familj) som samlades för god mat och dryck. Trevligt! Efter några timmar åkte jag och Oscar mot Torsby, för tanken var att vi skulle dra på fest. Blev det så då? Haha, nej. Vi fick nämligen för oss att gå en promenad, vilket ledde till att vi trillade i en rosbuske, vilket i sin tur skar sönder både oss och mina byxor. Byxorna blev helt förstörda, och jag kände verkligen inte för att visa mig bland folk i bara ben , så vi gick hemåt. På morgonen väcktes vi av att en riktig pangfrukost var uppdukad på köksbordet. Gud, de är sådan mysig familj, sånt skulle man kunna vänja sig vid. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0