11/8-15

 
Bilder från när vi sprang runt på Liseberg! En finfin dag!

Jag vet inte riktigt vart dessa lediga dagar tar vägen... I morse åkte jag med mormor och kusinerna till badhuset och plaskade några timmar. Hmm.. Det verkar som om jag blivit känslig mot klor, ögonen kliade rejält. Men Gud vad roligt det är att simma - men ack så slitsamt. Är dödstrött nu ikväll, krafterna är helt slut, och det lär bli sova snart. Efter simningen åkte familjen bort och kollade på ett hus... Japp, för vet ni? Josefin går i flyttningstankar! Jag har länge velat flytta till lägenhet, men den senaste tiden har jag varit inne på hus. I helgen kom även ett riktigt bra erbjudande, och jag tror faktiskt inte att jag kan motstå det. Vi får se hur det går, och självfallet ska jag berätta om hur det blir! Men åhh, så roligt! Tänk om jag får mig en egen lya i höst, mitt alldeles egna hem! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0