8/8-15


Igår hängde jag på tre grabbar och for iväg på fest med dem. Jag drog på förfest så fort jag slutat, sedan bar det av till Canis. Jag har lyckats slarva bort jackan under natten, men förhoppningsvis kommer den tillbaks. Det var slitsamt att kliva upp i morse, men det gick allt. Jag klarade mig rätt lindrigt undan, några andra av gänget blev nämligen sjukt bakis. Haha, skönt att slippa! 

Nu gör jag ett 24-timmarspass på jobbet, sedan går jag på ledigt fram tills torsdag. Det ska bli så gött! Jag behöver packa upp, städa rummet, hänga med familj och vänner och bara njuta. Jag är en rastlös själ som alltid vill flänga runt, men det är behövligt med några lugna dagar. Dessutom händer det massa kul till veckan, allt från besök från Spanien, till festival. :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0