3/8-15


Några osedda bilder från den senaste tiden! 

Måndag och ny vecka. Jag tog sovmorgon idag, kroppen och sinnet sa ifrån totalt igår, det går inte att köra i 110 konstant. Man behöver vila mellan varven. Jag insåg idag att jag egentligen inge alls är redo för att resa bort i morgon. Jag med mitt kontrollbehov har noll koll på läget denna gång. När går ens tåget till Göteborg i morgon?? Haha, ja, jag vet inte om jag håller på att balla ur totalt. Men det löser sig. Det ska bli skönt med en minisemester. Vi har inget speciellt inplanerat, vilket är så skönt! Liseberg är dock tanken en dag, annars får det bli vad det blir. Det ska bara bli härligt att få bryta av vardagen och bo på hotell och mysa i några dagar. 

Nu vankas jobb i fem timmar, därefter ska jag packa färdigt och ja... kolla upp tågtiden. Det är en grym vecka detta, känner ni inte också det?! Annars, gör den grym! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0