2/8-15

 
Jag och syrran tillagade typ världens godaste räksmörgås i fredags. Alltså: nam, nam!! Vi rostade mackor i ugnen, sedan gjorde vi en röra av majonäs, crème fraiche, dill, rom, citronsaft, rödlök, peppar och salt. Vi hällde röran över smörgåsarna och toppade sedan med räkor, citron och mer dill. Så gott!
 
Hej på er, förresten! Veckan har mer eller mindre nått sitt slut. Jag har jobbat heldag och håller nu på att packa resväskan här hemma. Jag och Linnea åker ju till Göteborg på tisdag och blir borta tre dagar. Skönt med lite mer semester innan sommaren är över (eller, har den ens kommit än?). Jag är så glad att jag lyckats jobba både heltid (nästan iaf), samt roa mig med resor och annat kul. Där kan man snacka om att ta vara på tiden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0