26/8-15

 
Att jag älskar långa, lediga förmiddagar, är ingen hemlight. Denna vecka jobbar jag många kvällar, så det är just vad jag fått denna vecka - underbara morgnar i sängen. Så skönt! Frukost i sängen, serier, sedan fortsätta med kaffe i sängen och mer serier. Det enda dåliga med dessa sena arbetspass, är att alla andra sover när man slutat och vill umgås. Men som tur är, är det ju inte alltid så! 
 
Jag kom rätt nyligen hem från jobbet. Det var rena rama julafton på mattan i mitt sovrum när jag kom hem. Jag hade fått ett paket med en hel del inredning. Sånt gillar jag! Massa handdukar, filtar, ljus, osv. Ja, jag är minst sagt taggad inför flytt nu! Men vi börjar med Spanien. Tror jag ska ta tag i det mesta i morgon, och till veckan blir det slutspurten med allt. Jag vill verkligen hinna spendera massvis med tid med mina nära och kära innan jag far. Trots att det bara handlar om en månad, är det en aning jobbigt. Vissa är jag så vana vid att se flera gånger per vecka, att det kommer kännas otroligt tungt att lämna dem. Men som tur är, kommer jag tillbaks, och jag tror min vistelse i Barcelona kommer att bli grym! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0