24/8-15


Jag slutade jobbet vid 10 i morse, sen fick det bli en sån där ledig dag hemma. Tankarna har verkligen börjat snurra rejält nu. Det händer så mycket i livet just nu. Barcelona, flytt, osv. Både bra och dåliga saker sker just nu, en salig blandning. Men det blir iaf bra till sist. Jag vill få ordnig på det mesta innan Spanien. Några saker måste pluggas in innan kursen drar igång, jag skulle även behöva checka vad jag behöver fixa inför flytten i oktober. Ja, jag har en lång to do list som skall bockas av denna vecka. Det blir lite körigt när man jobbar heldagar, men det går allt! Och tanken på att helgen bjuder på roligheter, håller humöret uppe. :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0