21/8-15

 
Från när vi förade i vagnen för en vecka sedan!
 
Alltså, dessa flugor som aldrig tar slut. Jag står inte ut. Jag behöver då inte några träningspass, för att springa runt och smälla flugor är mer ansträngande än man kan tro. Det går verkligen inte att ha dörren öppen, då flyger de in. Usch, riktigt jobbigt. 
 
Hej på er förresten! Jag har en ledig och skön fredag. Linn kom hit på kaffe i förmiddags, så då blev det lite prat innan vi drog till Torsby och kollade in vart jag ska flytta. Inte långt från Torsby, men ändå ute på landet. Jag kommer stortrivas, tror jag! Och SOM jag ska bjuda in mina vänner på fikor, tevekvällar, osv. Är alldeles för mycket sällskapsmänniska för att sitta ensam för länge. När vi chekcat in det lilla huset, plockade vi upp syrran som slutat för dagen. Timmarna har flugit iväg i eftermiddag. Ikväll vankas fredagsmys i riktig svenneanda. Tacos, film och hela köret. Så välbehövligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0