16/8-15


Hej, hallå, jag lever! Jag vet inte vart jag ska börja, men denna helg har varit toppen på alla sätt och vis! I fredags eftermiddag åkte vi till Brevika där husvagnen väntade på oss. Der var fest på campingen, så vi tyckte det var en god idé att sova där, bara att gå direkt från festen. Några vänner, syrran och jag förfestade där, innan vi drog vidare. Konstig och kul kväll! Dagen efter åkte vi raka vägen mot Karlstad, för då skulle vi på "The Island Festival". Det var grymt bra!!! Något av det bästa i sommar, helt klart. Ler bara när jag tänker på det. Men mer om det imorn! 

Nu är jag så trött så jag knappt vet ut eller in. Helgens bravader har satt sina spår... Och att springa runt på IKEA hela dagen, tar också på krafterna. Det är så roligt att börja få handla saker inför flytten. Jag längtar verkligen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0