9/4-15 - Picnic med kusninerna

 
Så fort jag kom hem i morse packade jag ihop grejer, väckte Linnea och åkte sedan och plockade upp kusinerna hos mormor, för att sedan bege oss på iväg picnic vid sommarstugan. Solen värmde skönt, och barn sprang runt, lekte och inspekterade. Vi hade tagit med oss fika som vi avjöt i naturen. När vi satt på de något gamla och vingliga bänkarna, så brakade en av dem ihop, haha. Det gav en del skratt. Vid lunchtid bar det av hemåt, där jag hamnade i ett magkatarrs-anfall. Jag har ingen annan än mig själv att skylla, jag slarvar totalt med kosten, både äter och dricker för starkt. 
 
Ikväll är mamma och jag ensamma hemma, så vi får se vad vi hittar på! En film vore rätt trevligt. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0