5/4-15


Åhåå, idag har jag allt fått känna på baksidan med att festa haha. Usch, var rätt bakis idag, efter två dunderkvällar. Igår samlades i stort sett hela gänget hos en vän för tacos och fest. Så skoj att se alla igen! Det var riktigt trevligt, och jisses vad jag skrattat..! Det blev aldrig något Idet, men kvällen slutade med en liten tur i en buss. Hmm.. En annorlunda, men skoj kväll! Grym påskhelg, minst sagt. 

Idag har jag varit segare än segast, men jag antar att det var värt det. Familjen och jag har roadtripat runt en del, samt käkat pizza. Pizza har nog aldrig smakat så gott som idag. Nu laddar jag inför en vecka med jobb varje dag. Är taggad på vad denna vecka har att bjuda på! Btw, två nya familjer har hört av sig angående au pair:andet. Spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0