27/4-15 - Överraskningsfest

 
Efter ett tags planerande var det i fredags äntligen dags för att ha en överraskningsfest. En stuga uppe på Hovfjället var hyrd. Stugorna där är så himla fina! Jag åkte dit vid fyra och började dekorera och fixa inför kvällen. Vid sjutiden började gästerna komma (nåväl, de kom allt en aning senare). Oscar hade fått åka med ögonen täckta för att inte veta vart han skulle. Han hade vetat om att något var på gång, men riktigt allt visste han inte, så han blev allt lite överraskad. 
 
Det bjöds på lättare tilltugg och tårta (omg, det blev så god). Tårtan var även lite roligt gjord (bild kommer!). Så där uppe på fjället blev det fest ända in på morgonen. En lyckad kväll, även om vi inte var jättemånga. Men som jag alltid säger, det är inte antalet personer som gör festen, det är vilka man är. Bra personer = bra fest! Några passade även på att basta, då det fanns i stugan. På morgonen dukade vi upp frukost (vi var några som sov över), innan vi städa rent hela stugan. Jag skulle lätt kunna tänka mig att hyra en stuga där igen och hitta på något kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0