14/4-15

 
14 april, en månad tills det är min tur att fylla 20! Jag har just signerat lite papper så att min mor fått sig däck. Haha, ja det här med bilar alltås... snacka om att jag blivit påverkad av O. Min nya grej har liksom blivit att studera bilars fälgar (?), det är så lite mig som det bara kan bli. Jag har även blivit expert på att känna igen saabar från långt håll. Hmm... 
 
Jag är ledig även idag, och tack för det, säger jag bara! Min to do-list är rätt lång, så jag har allt en del att stå i. Ska börja med att läsa igenom det mail jag skrev igår och som ska skickas till familjen. Är så förväntansfull så jag håller på att spricka, jag vill detta till 100 %. Jag hoppas så innerligt att de känner detsamma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0