Visste ni detta om mig?

 
+ Jag gillar ormar. Men ser jag dem äta råttor och/eller möss, får jag panik.
+ Shrek-filmerna är stora favoriter. Framförallt etta och tvåan.
+ Jag har väldigt känsliga öron och får lätt känningar av öroninflammation om jag vistas för mycket i blåst eller vatten.
+ Jag vill besöka alla världsdelarna. Afrika och Europa är avbockade, näst på tur är Nordamerika.
+ Jag älskar att kolla runt på tumblr och läsa teorier om vem som är A i "Pretty little liars". Jag förstår inte hur en del kan snappa upp så mycket som de gör och komma på så bra idéer!
+ Som liten ville jag ha blå ögon. Nu är jag otroligt nöjd med mina gröna!
+ Jag gillar att lyssna på människor. 
+ Någon gång vill jag ha hårfärgen lila.
+ Psykologi var det roligaste jag läste under gymnasiet. Det var det enda ämne jag verkligen uppskattade.
+ Jag skulle vilja gå någon inredningsutbildning eller indredningskurs.
 

Kommentarer
Postat av: elly

Älskar bilden!! Och ja, färg dig lila, skulle vara ashäftigt! :D

2014-09-29 @ 15:19:47
URL: http://ellyelske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0