Such a long day

 
Tar denna dag aldrig slut?? Det känns som om den varat för evigt. Sedan fikat och jobbet har jag haft fullt upp. Jag har lagat mat och bakat (har lovat att bjuda mina vänner på middag imorn), samt packat. Till morgonen måste jag även hinna färga utväxten som ser bedrövlig ut... Jag och Mathilda tänkte åka ner till Karlstad vid lunchtid imorn för att bosätta oss där en natt. Vår gemensamma vän har flyttat dit för att studera, så vi tänkte ta tillfället i akt och hälsa på! Det kommer bli skoj! Först stros på stan, sedan middag och utgång! ♦

Kommentarer
Postat av: amanda

du passa skitbra i hatt!!

Svar: Tack så mycket! :)
Josefin

2014-09-26 @ 19:37:37
URL: http://aepplepaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0