Sam Smith - In the lonely hour

 
Linnea introducerade mig för Sam Smiths musik för flera månader sedan (hon är så grym på att hitta ny musik), och jag blev så fast. Alltså, jag lyssnar verkligen sönder hans debutalbum just nu. Det är så bra!! Hans röst ger mig gåshud. Jag vill sä jäkla gärna iväg och se honom live. Det suger att han inte gör några konserter i Sverige. Det är nästan så att jag skulle åka till England för att få se honom - men han är ju så bra att allt i stort sett är utsålt.
 
HÄR hittar ni hans album. Jag kan inte riktigt välja en favorit bland låtarna, alla är lika bra. Men "latch" är ju riktigt nice. Ni borde även höra hans låt "nirvana" som inte finns på albumet, den är gryyym.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0