Månag

Spenderade verkligen hela dagen i soffan igår.  Jag såg program efter program och lät klockan gå. Och att jag kom i säng vid tio var kanske inte konstigt, då jag mådde piss, men det kändes ganska otroligt, eftersom jag aldrig lägger mig förrän två annars. Nu är jag i alla fall uppe med tuppen och redo för en dag på jobbet! Slutar vid två och ska då plocka med syrran hem från skolan. 
 
Och angående gårdagens krönika... jag är sämst med att få upp dem på söndagar. Och kommer de väl upp på en söndag, ja, då är det nån minut innan midatt. Men jag orkade verkligen inte skriva något igår, så den kommer idag! Och denna gång pratar jag om att uppfylla drömmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0