Interior

1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR // 6. HÄR // 7. HÄR // 8. HÄR och HÄR // 9. HÄR
 
Jag är så himla sugen på att göra om mitt rum hemma hos pappa. Just nu är det tapetserat i en grön nyans (i och för sig är fägen rätt okej, men inte den jag vill ha), men jag skulle vilja måla det vitt. Därefter skulle jag vilja leka med rummet. Ett vitt rum kan man göra så mycket med! Jag har en soffa där, och detta glasbord skulle göra sig så snyggt till! Jag älskar även metallicfärgad dekoration, som spegeln och ljushållarna. Och så får vi inte glömma bort hur hårt jag fallit för marmorfärgade ting och kartor! Mitt nästa projekt får bli att måla rummet, sedan får jag börja dekorera det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0