Fredag med Idol

 
Morgonsmoothie ↑ Haha, jag lägger verkligen bara upp bilder på mat. Jag vet inte riktigt vad jag ska fota annars, just nu. Inspirationen är inte helt på topp, men jag känner ändå att det är påväg tillbaks! 
 
Hur har er dag varit då? Jag brottas fortfarande med halsont, men någorlunda bättre idag, vilket gillas! Jag har haft en trevlig kväll med min syster framför Idol. Det är så himla många med i år som är skitbra! Twyla, Mollie, Fanny, Rolf, Josefine... ja, jag kan nästan skriva alla tolv deltagarna. Jag gillade verkligenl juryns wildcard! Jag hade rätt på tre av fyra. Dock hade jag velat haft med Tristan, jag tror att han hade kunnat utvecklats enormt inom en framtid! Har ni någon favorit?  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0