Daisy Dream

 
Till att börja med: låt oss bara betrakta flaskan för en stund. Hur fin är den inte?! Detta är utan tvekan den finaste parfymflaska jag äger - och då anser jag att både Britney Spears och Lady Gagas parfymflaskor är läckra. 
 
Detta är Marc Jacobs senaste parfym, Daisy Dream. Hela desinen är underbar. Men vet ni vad mer som är underbart? Doften. Alltså, den doftar så gott att jag tror att jag svimmar! Blommigt och helt fantastiskt, likt en vårdag. Första gången jag fick lukta på den, var på Mallorcas flygplats i juni. Det var kärlek vid första sniffet... och ögonkastet. I fredags släpptes den i Sverige och i dag blev den min. Jag är så lycklig! Ibland är man bara värd något, utan några som helst anledningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0