A great day

 
Vilken bra dag det varit idag! Vid tvåtiden mötte jag upp några härliga vänner på fika. Vi satt ett bra tag och bara babblade om allt möjligt. Så skönt att få komma ut och göra något emellan åt! Efter det bar det av till pappa en snabbis där det fick bli lite mat innan jag åkte på träning. När jag kom hem var jag jättetrött, så jag satte på mig myskläder och kröp ner i sängen framför "Sherlock". Mina vänner talade så gott om den serien, så när jag såg att den fanns på Netflix, kände jag att jag kunde ge den ett försök. Jag har absolut hittat en ny favorit! Den var helt i min smak.
 
Nu ska jag sova, jag känner att en förkylning snart kommer på besök. Men jag ska nte klaga, jag har inte var sjuk sedan jag kom hem från Magaluf. När jag gick i skolan kändes det som om jag alltid var småsjuk. Det var snuva, hosta och halsont hela tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0