2/9-14

 
Med nybakat bröd med ägg på, en kopp kaffe och några ljus har jag suttit och skrivit. Jag försöker få färdigt sidan som alla familjer ska kunna titta på, då de bestämmer sig för om jag passar in på deras krav och förhoppningar angående en au pair. Jag är nästan färdig nu, men en del som är kvar, är foto-delen. Helst ska det vara foton när man umgås med barn och när man är med sin familj. Men jag hittar nästa inga bilder som passar! Jag kollade till och med igenom mina gamla bilder på facebook... men herregud, där fanns bara gamla festbilder som jag inte förstår varför jag låtit hela världen få se, haha! Men gud vad roligt att ha dem ändå, för hårddisken som jag hade dem på, gick sönder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0