Party i Karlstad

 
Igår firade vi Halloween lite för tidigt inne på Nöjes. Det var riktigt skoj! Från att jag åkte till Karlstad och tills att jag kom hem till Torsby, har jag mer eller mindre bara skrattat. Det är så mycket som har gått fel, så att man inte annat kan göra annat än att skratta åt det hela. När vi var cirka tjugo minuter från Torsby trodde vi till exempel att bilen hade gått sönder - och då fick jag panik. Jag skulle nämligen börja arbeta om en halvtimme. Men som tur var gick allt bra!
 
Jag har jobbat hela kvällen och är nu hemma för att sova innan det är dags att dra iväg på jobb igen till morgonen. En jobbnatt väntar och sedan en måndag med en del måsten och slutligen mera jobb! Det är full rulle just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0