Borgvattnets Prästgård

 
Bilder från Jämtland ↑
 
Ikväll sitter vi bänkade framför Aftonbladets livesändning från Borgvattnets prästgård, där Kissie, Samir Bardan och Anna Book spenderar natten. Skitkul att kolla på! Jag har besökt Jämtland många, många gånger, då mer eller mindre hela mammas släkt bor där. När vi var där för två år sedan, så åkte vi faktiskt till Borgvattnets prästgård. Om dagarna är det ett fik, och om nätterna kan man hyra det och bo där. För er som inte vet det, är det ett av de mest hemsökta ställen i Sverige. Jag tyckte mig känna ett tryck över bröst när jag var där - inbillning eller ej... Jag skulle jättegärna vilja övernatta där i prästgården. Jag tror ju på andar och sånt, så jag vore livrädd. Men åhh så spännande det skulle vara! 
 
 

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en Ipad Air
http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0