7/10-14

 
Jag kunde inte låta bli att beställa hem inredningsprylar från H&M. Dessa fina ljusstalar var två av lite andra grejer som låg i paketet. Jag ska dekorera rummet hemma hos pappsen med det som kom. När allt är färdigt ska ni få se resultatet!
 
I dag låg jag och drog mig bedrövligt länge i sängen. Klev inte upp förrän ett... Men, jag var vaken mellan sju-nio under morgonen, då jag skjutsade ut Linnea till vägen, samt kikade lite på Nyhetsmorgon. Efter att jag väl tagit mig upp, städade jag och läste. Ikväll har jag varit på träning, vilket var så skönt! Sakta men säkert börjar det gå bättre och bättre och bli fler och fler pass. Målet är att denna höst skall bli en lika bra träningshöst som den förra var. Jisses vad duktig och alert jag var då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0