28/10-14

 
Mera från Halloween ↑
 
Gahh jag är så dagvild! Igår var jag helt hundra på att det var tisdag, men ändå hade jag resonemanget: "men det var ju lördag igår?". Haha, att jobba hur som helst, både helger och vardagar, skapar förvirring. Helg är liksom inte automatiskt = ledighet. Nåväl, idag startade vi dagen på badhuset med mormor och kusinerna. Att gå upp 06.00 var ingen vidare hit... så jag och Linnea vilade/sov i soffan en timme när vi kom hem. Annars har vi inte gjort mycket. Skjutsade Linnea till Torsby (min bil har gått sönder så livet är lite jobbigt just nu, mestadels för att jag bort två mil norr om Torsby, men fick låna mormors bil som tur var) och spelat spel med kusselinerna.
 
Ikväll blir det tevekväll med Hollywoodfruarna och PH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0