Smaksatt bryggkaffe

 
Något som jag inte riktigt tänkt på förut, är att min kaffemaskin kan göra kaffe av vanligt bryggkaffe! Förut har jag endast använt mig av hela kaffebönor, vilket jag i och för sig älskar. Men så kom jag på det där med att det funkar att ha i vanligt bryggkaffe i en speciell lucka. Självfallet var jag tvungen att testa detta! Då vi hade smaksatt bryggkaffe från Indiska, så valde jag att testa det. Hallelujah vad gott!! Hasselnötskaffet är magiskt gott! Hädanefter ska jag absolut variera mellan hela kaffebönor och bryggkaffe.
 
Tips, tips! Bryggkaffet med smak på från Indiska, är en alldeles utmärkt julklapp till kaffeälskaren! Kostar dessutom endast 49 kronor! Och som om det inte vore nog... Kaffet är även krav-märkt, ekologiskt och fairtrade-märkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0