Nightmares

 
I natt drömde jag sådana hemska mardrömmar... Jag drömde att min mamma mördade min pappa. Men som om det vore nog - i drömmen hade vi två maträtter som vi skulle äta, och i en av dem skulle min malda pappa läggas i. En av maträtterna var encheladas och den andra var korvstroganoff. Mamma skulle mala pappa och lägga honom i enchaladan (böjer man det så?) och så skulle familjen äta korvstroganoffen (ja men ni hör ju..!). Så jag började äta korvstroganoffen, MEN då visade det sig hade hon lagt min södermalda far i korvstroganoffen, och jag kände verkligen hur det började smaka blod. Usch! Riktigt äckligt. Mådde nästan lite illa när jag vaknade.
 
Borsett från det, har det varit en rätt bra dag. Jag har passat på att julstäda rummet, så nu är stjärnan uppe i fönstret! Kommer sova så gott i de nytvättade sänglakanen. I morgon väntas ett kortispass på jobbet och därefter några ärenden ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0