Maria Nila Palett Colour Refresh

 
När jag tröttnade på min ombre, valde jag att slänga i en lila färgbomb från Revlon. Nu när den tog slut, valde jag att pröva ett nytt märke, nämligen Maria Nila Paletts Colour Refresh. Det fick både bli en lila och en blå färgbomb. 
 
Senast då jag sov med en färgbomb, var för 3 veckor sedan - och den lilaröda färgen sitter fortfarande kvar! Och då har jag verkligen kämpat med att schamponera håret och använda mig av silverschampo. Jag älskar den lila kulören, men jag skulle vilja ha blåa toppar nu ett tag, och sulle jag behöva få ur den lilaröda färgen. Jag valde ändå att lägga i den blå färgbomben nu. Tänker sova med den, så får vi se hur det blir imorn! Hoppas på ett blått resultat, och inte ett mörkt eller ett lila. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0