In i matchingsprocessen!

 
OCH SÅ VAR JAG GODKÄND OCH SKALL BÖRJA LETA FAMILJER I USA!!! Eller, familjer ska börja leta efter mig...
 
Ja, jag är i exstas. Jag är helt lyrisk. Och lycklig, otroligt lycklig! Känslan är obeskrivbar, men det känns som hela kroppen bubblar och pirrar av förväntan. Aldrig någonsin har något känts mer rätt än detta. Detta är vad jag ska göra, så är det bara. Jag ska inte jobba i Sverige ett år, och jag ska heller inte börja studera, för det är inte jag. I alla fall är det inte där i livet som jag är nu. Nu vill jag släcka min äventyrslust, upptäcka världen, ha roligt och lära mig massvis med nya saker! Och det ska jag göra. I 13 månader ska jag bo på andra sidan Atlanten.
 
Nu håller vi tummarna för att jag hittar en riktig superfamilj och får ett kanonår borta i USA! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0