29/11

Igår var det full rulle, som vanligt. Umgicks med en vän, gjorde klar kvällens efterrätt, städade, jobbade, såg på idol och landade slutligen i sängen. Idag har jag också haft massvis på agendan. Ska bjuda fina människor på middag ikväll innan utgång väntar! Det ska bli så kul! Men förutom att laga mat, har jag packat och dona lite. Börjar jobbet 10 till morgonen och slutar 8 på måndag, och då ska jag direkt till nästa arbetsplats för att göra några timmar. Det är som sagt rätt mycket jobb just nu, men det är bara roligt. Hatar att gå hemma flera dagar utan att göra något som känns bra och värt. 
 
Nu kommer starx mina vänner på besök för festligheter. Ha enfin kväll kära ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0