15/11

God morgon! När jag har något att gå upp till - så som jobb - är det inte tufft att kliva upp ur sängen. Men om jag inte har något speciellt att gå upp till, inga tider att passa, då absolut orkar jag mig inte upp. Men i dag är jag uppe för att åka iväg och beta av 24 timmar. Jag försöker alltid packa i ordning allt kvällen innan, för att slippa stressa. Det krävs lite planering när man ska jobba såpass länge. Som tur är har jag en necessär som innehåller det viktigaste, så som tvål, deo, tandborste och tandkräm. Det gör det hela lättare. 
 
Nu ska jag skynda mig lite, få i mig frukost och sedan dra mot Torsby! 
 
 
Nya myspyjamasen och min senast påbörjade bok. Filmen ska ju vara grym, likaså boken. Och ja, jag vet, spegeln är galet smutsig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0