Bangerz tour

Som jag sa förut: konserten var grym! Miley Cyrus rockade Telenor arena! Det var verkligen show rätt igenom. Jag tyckte inte om alla låtar från den nya plattan när jag åkte dit, men efter denna konsert diggar jag dem alla rejält!
 
Vi valde att se Miley Cyrus i Oslo, då det är närmare än Stockholm. Kön var hur lång som helst när vi anlände (vilket var just vid insläppet, då vi var tvungna att stå i bilkö i cirkus en timme (tydligen är denna helgdag stor i Norge)). Det var soligt och härligt i kön, så det var inga problem att köa i en halvtimme. Väl inne var det bara att vänta (någon DJ pumpade musik i väntan på den riktiga föreställningen). Jag och min syster blev även törstiga när vi stod där och väntade, så vi köpte vatten - FÖR 44 NOK. Okej om de vill tjäna pengar, MEN 44 NOK?! Aja, konserten var såpass bra att det var värt det. 
 
Mixen mellan ballader och upptempo-låtar var perfekt. Och Miley var så bra live! Wrecking ball gav mig sådana rysningar..! Mot slutet flög hon upp på en korv i bröd, det var rätt kul. Allra sist brakade hon lös med Party in the USA, vilket fick hela Oslo att gunga. Fantastiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0