22a Maj 2014

 
För någon kväll sedan var himlen alldeles rosa, så fint!
 
Och där, mitt i vämeböljan som dragit in över Torsby,  blev jag klar med mitt sista matteprov (förhoppningsvis blir jag godkänd, det kändes i alla fall bra). Ja, i dag har det varit galet varmt! Och i skolan satt vi med papper och viftade för att få lite svalka. Tydligen är venilationen avstängd på vissa ställen i skolan.. Men man ska inte klaga - sommaren är ju här! 
 
I dag har jag fixat med en del inför balen. Klänningen måste sys in och kortas av, bland annat. Nu väntas en kväll framför Grey's Anatomy. Det ska bli skönt att inte behöva tänka på skolan för en endaste kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0