Seans

Ikväll var jag och mamma iväg på något som jag varit väldigt skeptiskt till - en seans. En grupp personer sitter alltså samlade med ett medium. Mediumet känner av olika andar, och hen vet oftast vem anden är där för att kontakta. Och så beskriver mediumet anden så att den levande, som den döde försöker nå, ska förstå vem det är. Mediumet berättar även lite om vad anden vill osv. 
 
Jag har mest trott att detta var trams, att det helt enkelt bara är en person som hittar på saker. Visst, jag tror på andar och så, då jag själv ibland hör och känner saker, men jag tror inte på medium - i alla fall inte förrän nu. En del saker som han sa (ingen ande var där för att tala med mig (det låter helknäppt, jag vet!)) var klockrena! Han förklarade en ande för en dam, och damen var helt säker på vem det var. Då frågade mediuemet: "Det är din moster, eller hur?", vilket damen svarade "ja" på. Ganska häftigt! Nu vill jag ju iväg igen och faktiskt bli talad till. Nästa gång skulle en av mediumen från "Det okända" komma på besök!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0