Karlstad

 
Vid åtta i morse hoppade jag på tåget mot Karlstad! En dag fylld med shopping och kusiner. Jag hittade en superfin vårjacka till ett superpris. Även några fina vårtoppar fick bli mina. Jag har i eftermiddag umgåtts med mina små kusiner. De är så himla söta! Vi har ätit god middag med Ahlgrens-bilar-pannacotta till efterrätt (Haha!), samt spelat spel. Den allra minsta kusinen som bara är en månad, har växt sig ganska stor. Åh, så gullig hon är (jajjamenn, jag är väldigt barnkär, jag längtar redan efter att få egna barn, men det lär nog ändå dröja några år till!)!
 
Jag och min mormor spenderar natten hos farbror, hans fru och kusinerna. I morgon väntas mer shopping innan hemförd.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhhh vart är jackan ifrån! Superfin!

2014-03-22 @ 13:56:11
Postat av: Anonym

Skit snygg jacka! Varifrån?

2014-03-23 @ 06:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0