Familjemiddag

 
Det känns inte som om mycket har hunnits med i dag, men ändå har det varit en bra dag. Vädret gör så himla mycket! Dagen avslutades med middag hos mormor med min familj, samt morbrors familj. Lilltjejen somnade så fint i min famn. Jag är ganska ovan med att hålla i små barn, mina kusiner på fem och åtta, är betydligt bättre! Men jag var som sagt inte ens tre år när Linnea föddes, så det är väl inte så konstigt, antar jag. Men nästa år blir det nog mer barnpassning, för då åker jag förmodligen till USA och jobbar som au pair!
 
Nu ska det sovas! Jag fick förfrågan om ett jobbpass imorn, så jag var snäll och tog på mig det.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh berätta mer om din au pair! (:

2014-03-30 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0