Ultraviolence

 
Min kärlek till Lana Del Reys musik har bara växt och växt. Hennes låttexter är inte som andras, hennes röst är så unik och hon är både snygg och cool. Jag uppskattar verkligen hennes låtar för att alla ord inte rimmar (okej, texterna är bra ändå). Herregud, jag mår dåligt av alla dessa vanliga rim. Made, say, way, save, day... Ja, ni fattar. Sångare som bara skriver för att få fram något, istället för att rimma, är underbara. Visst, rim kan funka, men ibland mår jag bara dåligt av dem haha. Ovanliga rim är dock bra. Låten "younger" som spelas för fullt just nu innehåller till exempel bra rim.
 
Skitsamma om rim nu, det jag ville säga var bara att Lanas nya album är sjukt bra! Lyssna, lyssna! Och sen, lyssna ännu lite mer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0