Sveriges nationaldag

Hur har ni firat Sveriges dag? Jag började med att få håret fixat av duktiga Amanda. Det blev så bra! Hur har jag kunnat gå utan löshår egentligen? Det är ju helt underbart med ett långt svall. Vi satt ute i solen och grejade, och jisset vad jag har bränt mig! Nog för att jag bränner mig lätt... men detta är en ny nivå av att bränna sig. Bara att hoppas att jag blir brun och slipper fula märken!
 
Kvällen var menad för grillning med vännerna. Men i stort sett alla hade andra ärenden, etc., så vi ställde in. Jag valde dock att genomföra grillingen i alla fall. Grillspets ute i solnegången - ljuvligt! Mamma och syrran är borta på annat, så jag är helt själv. Ganska trevligt med egen tid också. Jag ska se på Miss Marple (jag älskar filmatiseringar av Agahta Christie's böcker - och de flesta andra deckare också!) och säsongs 2:s första avsnittet av Orange is the new black. Sån bra serie! Varje fredag kommer innebära se-på-kvinnor-i-fängelse (det är det serien handlar om). Ett riktigt serie-tips!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0