Magaluf part 1

 
Stranden. Första dagen var vattnet helt klart, som i en resereklam.
 
 
En skylt som jag bara var tvungen att fota-av!
 
 
En fin byggnad i Palma.
 
 
Jag och mina två pinglor,
 
 
Alla dessa palmer..!
 
 
Vårt rum - och ja, detta var när rummet ändå såg helt okej ut, det vill säga var "städat".
 
 
En man i Palma flög. Hmm... Hur gick detta till?
 
 
Paren gick hand i hand och jag kom efter 5 meter bakom.. Haha, nejdå! Att åka med två par har verkligen funkat fint! 
 
 
Läsning på balkongen i solen, något av det bästa med solsemester!
 
Sådär, några blandade bilder från Magaluf! Har redan börjat titta på resor dit i augusti hehe... Men inget är bestämt, långt ifrån. Dock hoppas jag på en resa i slutet av sommaren med en eller flera vänner. Så himla kul! Måsta säga att även Barcelona lockar..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0