Fina Mora

 
Trots den läskiga (vedervärdiga) incidenten vi var med om, så var vår tripp till Mora lyckad. Vi promenerade runt, åt god mat, njöt av vädret, sprang i affärer och kollade på Dalahästar. När vi kom hem hann jag inte mycket mer än hem, förrän jag skulle iväg på jobb. Klockan i 10 i morse slutade jag, och nu har jag en del att ordna med.
 
I afton kommer mina fina vänner på besök, och det ska bli så skoj att träffa dem! Flera av dem har jag inte sett sedan studenten. Vi ska ha lite förfest hemma hos mig med kubb-spel och annat kul. Sedan hoppar vi upp på våra cyklar för cykelfest i skogen. Förra året var en riktig hit, lyckas vi toppa det i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0