Serietips: True Detective

 
I dag har min mage krånglat ordentligt. Magont, illamående och halsbränna. Jag är trött på detta nu, då det hållit på sedan i september. Ena dagen är det bra, andra inte. Oftast är det hanterbart, men ibland är det såpass jobbigt att jag inte kan göra något annat än att vila - och denna dag var en sådan dag. 
 
Jag har varit placerad i soffan och sovit, kollat skolarbeten för att inte hamna efter, samt sett på serier och film. Jag har börjat följa en ny serie, True Detective. Den är jättebra! Ett kriminaldrama med Matthew McConaughey och Woody Harrelson i huvudrollerna. Serien hade premiär i USA 12 januari, så varje vecka får man ett fäskt avsnitt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0