Glöggkväll

Efter en slapp kväll ryckte jag till sist upp mig och bakade saffransbullar med mandelmassa. Ska ge er receptet någon dag! Och nu har vi druckit glögg och sett på "Geordie shore". Söndagar är verkligen bäst. Lugna dagar med avslut framför teven medan det brinner härligt  i eldstaden. Nu ska jag försöka dra mig iväg och borsta tänderna för att slutligen lägga mig. Kan inte ni också skjuta upp sovandet på grund av allt som måste fixas innan man väl hamnar i sängen? Ibland är det verkligen jobbigt att sminka av sig och borsta tänderna, haha,
 
I morgon är det åter dags att bege sig till jobbet! Gör ett dygn och slutar under tisdagsmorgonen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0