5/12


Fika, shopping, Idol och mys!

Hej på er! I dag har jag sprungit runt i Karlstad och shoppat. Julklapparna till mamma och pappa är nu ordnade, och även jag hittade mig en hel del. Det var en riktigt kul dag! Och vet ni hur man vet att det varit en toppendag? Man har inte kikat igenom de sociala medierna förrän NU. Vi var hemma runt sju och stack då till mormor för att umgås med familjen. Vi kilade på finalen av Idol. Vann rätt person tycker ni? Det tyckte jag! Lisa har vuxit i mina ögon, och kom igen, hon är 16 år och sjunger likt en gudinna. Jag förstår inte hur en sådan ung tjej kan kontrollera sin röst så väl. Jag blir helt tagen. 

Nu ska jag krypa ner i sängen. Det har varit en lång dag och imorn väntar ett dygnspass på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0