25:e December 2014

Hallå, hallå kära juldag! 
 
Jag ska berätta om min julafton när jag har tid, men just nu är det lite körigt! Börjar nämligen jobba vid fem och sedan bär det dirket av på förfest. Och så börjar jag jobba till morgonen och slutar inte förrän lördag!
 
Idag har jag haft sovmorgon efter en mysig julaftons kväll i form av spel och häng med släkten. Jag luktade bebis när jag gick och la mig igår kväll efter att ha snusat på lillkussen. Sådan söt liten tjej! Vid lunch åkte vi till mormor för att åter käka julbord (ja, ni vet hur det är, rester i all oändlighet). Och sedan dess har jag stressat för att hinna packa, då jag sover borta i två dygn. Nä, nu kallar jobbet! Ta hand om er ♥
 
 
Julaftons frukost: smörgås med julskinka och massvis med sötstark senad, och till det dricker man julmust (enda gången man får dricka läsk till frukost).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0