16/12-14

Morgnarna på jobbet är alltid så mysiga, tycker jag. Man går runt och smuttar kaffe medan man gör alla sysslor som skall göras. Jag gillar det verkligen. När jag slutade vid halv tio for jag iväg genom snökaoset (jisses vad det är kallt, blåsigt och snöigt idag!) till Wiener för att avnjuta frukost med en vän. Trevligt! Vi satt där inne i värmen och åt pratade medan snön föll där utanför. Efteråt kollade vi i affärer och jag blev en almanacka rikare. Jag vet inte, men jag vill mycket hellre skriva upp på ett papper när jag jobbar och när det händer något speciellt, istället för att göra det i mobilen. Det känns enklare att hålla reda på allt då. 


Amerikanska saffranspannkakor till middag. Recept kommer!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0