15/12-14

Precis som vanligt hamnar jag med mobilen jämt innan läggdags! Jag har arbetat hela dagen och slutar vid halv tio imorn. Tröttheten slog mig som ett slag i ansiktet när jag väl kunde slappna av någorlunda och bege mig mot sängen. Dagarna är oftast hektiska - men roliga - på jobbet, så man (iaf jag) glömmer lätt bort hur trött man faktiskt är. När jag går av mitt pass i morgon ska jag möta upp en vän för frukost. Kan en tisdag starta mysigare tro? Knappast. 


// 1. Nu har jag åter kommit in i en åh-vad-gott-det-är-med-omelett-period. Dagens omelett innehöll spenat, skinka och tomat. // 2. En vacker vintermorgon för ett tag sedan. Kan ni första att det är jul om ca en vecka? Här är marken grön och lerig. Vill ju ha snö och iaf lite kyla nu! // 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0