Shopping i Ullared


"Klart att vi måste bo 2 nätter på Ullareds camping, vi kommer ju handla heeela lördagen", jo men visst va. Efter två timmar inne i varuhuset tyckte vi att det räckte. Fann en hel del, men kände att jag inte ville shoppa allt för mycket. Jag hittade även en vän hemma från Torsby i affären - världen är allt liten! Nu har vi hamnat ihusvagnen och jag ligger och läser Sofie Sarenbrants tredje roman. De två första var till besvikelse, men denna är bra! Köpte hennes fjärde bok idag, och ska beställa hem "Visning pågår", hennes senaste bok. Den tror jag är riktigt spännande!

Vi ska strax fixa lite käk här och sedan ska vi spela en runda minigolf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0